Strona główna » Jak pakować paczki, aby Twoi klienci ją zapamiętali?

Jak pakować paczki, aby Twoi klienci ją zapamiętali?

Wiele osób też i poszukuje sposobów takich, jak zapakować swoje o to paczki, aby jednak i wyróżnić się ze swojej konkurenci i klienci właśnie i Twoją paczkę zapamiętali. Dzisiaj czytając, ten o to krótki poradnik dowiesz, się właśnie jak to zrobić.

Jak pakować paczki, by klienci o Tobie pamiętali?

Nudne, ale i takie szare kartony jednak i nie pomogą Ci wyróżnić się na tle całej to też i konkurencji. Jednak i jeżeli chcesz zapewnić swoim o to klientom ciekawsze i doznania, musisz tutaj się wykazać kreatywnością, ale i taką o to oryginalnością.

Zapewniamy, że też i warto. Klienci chętnie dzielą się swoimi zdjęciami takich o to przesyłek w sieci, ale i nagrywają takie o to procesy unboxingu, czyli i otwierania różnorodnych paczek na kamerze. Tym samym i Ty zyskujesz tutaj dodatkowy i rozgłos, a Twoja marka wpada do głowy wielu osobom.

Pamiętaj tylko i wyłącznie, aby wszystkie te o to elementy, za pomocą i których jednak i zdecydujesz się wyróżnić właśnie i swoje to przesyłki, były jednak i spójne z wizerunkiem i Twojego to sklepu.

1. Nadruk na karton.

Jest to jeden z tych najlepszych i elementów, aby się wyróżnić. Umieść swoje logo albo i slogan sklepu, ale może być też i estetyczne grafiki, które jednak i tylko zdobi ten właśnie o to karton.

2. Wypełniacze.

Nie jesteś i fanem folii bąbelkowej? Nic nie jest tutaj straconego. W przesyłce możesz i zastąpić taki o to właśnie wypełniacz innymi. Możesz tutaj, zamiast folii użyć na przykład i gałązek takowych to świeżych i kwiatów.

3. Dodatkowe elementy.

Rozpakowanie takiej o to też i paczki powinno jednak i przypominać bardziej otwieranie ów prezentu. Możesz nawet i się o to tutaj jednak i pokusić dorzucając jakiś to drobny upominek.

4. Ekologia.

Wyróżnić się tez i na takiej o to przesyłce możesz przez podkreślenie i wartości, która to i Twoja firma uznaje, ale i większość klientów. Pakowanie paczek może jednak i odbywać się w trosce o nasze dobro planety. A na pewno i Twoi to klienci to też i docenią!

Tagi: